نوشته شده توسط : مولود

خرید بک لینک طبیعی

بک لینک و پیوند چه میزان بر سئوی وب سایت تاثیر می گذارد؟

اعتنا ویژه ای به دارای اعتبار بودن شخص پیوند دهنده داشته باشید! هر چقدر شخص دارای اعتبار تری مغازه را معرفی نماید , برخورد آن مغازه از این بک پیوند مناسب تر خواهد بود .
مورد دیگری که در کیفیت بک لینک و پیوند تاثیر گذار است , مسئله کاری شخص معرفی کننده ( پیوند دهنده ) است . هر چقدر مسئله فعالیت این شخص با مغازه به نیز نزدیک خیس باشد , برخورد بک پیوند بیشتر خواهد بود .
در صورتی‌که شخص معرفی کننده و دکان نیز لهجه و نیز محل ( لوکیشن در حدود نیز ) باشند , بک لینک و پیوند مفید خیس است .
در شرایطی‌که مغازه معرفی شده کیفیت خیر و خوبی در ارائه سرویس ها به مشتریان نداشته باشد , این پیوند سازی به ضرر و زیان آن شخص دارای اعتبار خواهد بود .
دو گونه بک لینک و پیوند داریم 1 . follow 2 . nofollow هرکدام را با به کار گیری از به عبارتی نمونه معرفی میکنیم :

بک لینک فالو follow
شخص دارای اعتبار مغازه را معرفی می نماید و از اعتبار خویش برای اعتماد سازی به مغازه به کار گیری می نماید .

بک لینک نوفالو nofollow
شخص دارای اعتبار صرفا دکان را معرفی می نماید و میگوید همچین فروشگاهی موجود است البته سرویس ها آن را عبد تضمین نمیکنم .

همانگونه که به طور کامل از ظواهر لینک و پیوند ها مشخص و معلوم است , پیوند های فالو تاثیر گذاری مضاعف بیشتری در سئو وب سایت شما خواهند داشت .

البته برای تولید توازن در بین بک پیوند ها , اضطراری است پیوند نوفالو نیز برای تارنما تولید شود .
شایسته ترین روش های تولید بک لینک و پیوند کدام است؟
روش های فراوان متنوع و راهکار های گوناگونی برای لینک و پیوند سازی یا این که ساخت بک پیوند موجود است که هر روش با اعتنا به میزان رقابت وبسایت و حالت آن برای لینک و پیوند سازی برگزیده می شود ; درین نصیب روش ها و بک پیوند هایی را توضیح خوا هیم بخشید که با به کارگیری از آنها نسبتاً در هر مدل اینترنت سایتی سوای برخورد با خلل فرآیند پیوند سازی سایتتان را انجام خواهید بخشید .

از وبسایت های دارای اعتبار بک لینک و پیوند بگیرید


در صورتیکه می‌خواهید بک پیوند هایی اثرگذار و کاربردی داشته باشید , بطور کلی لینک و پیوند تصاحب کردن از وبسایت های ضعیف ( آتوریتی ذیل ) را فراموش نمائید .

این قضیه در خرید بک لینک و پیوند نیز بصورت زیاد بدون شوخی مطرح است که به‌دنبال در باب آن حرف خوا هیم کرد .

پیوند سازی و ساخت بک پیوند امری فراوان کلیدی و اساسی برای وب سایت است که چنانچه صرفا این یک مورد به صدق و درست برای تارنما صورت پذیرد , می‌تواند به تنهایی سئو وب سایت باشد!

بک لینک چیست؟ backlink چیست؟

همینقدر که بک لینک و پیوند بعد از آن مثبت داراست , از جهت منفی نیز قادر است یک تارنما را نابود نماید و یکی‌از دست اندرکاران فراوان اساسی که قادر است از این حادثه جلو گیری نماید , لینگ دریافت کردن فقط از وب سایت های دارای اعتبار است .

تارنما های حریف یا این که همکار باکیفیت ترین بک پیوند ها را به شما می دهند
مشقت بار ترین گونه بک لینک و پیوند , دریافت کردن لینک و پیوند از وب سایت های همکار است . وب سایت هایی که با شما دراین مورد در حالا کار می‌باشند , مفید ترین بک لینک و پیوند را می توانند نثار وبسایت شما نمایند .

تلاش فرمائید در‌حالتی که قصد لینک و پیوند سازی دارید از وبسایت هایی بک پیوند بگیرید که در حوزه کاری تارنما شما باشند یا این که دست‌کم حوزه کاری آنان به وب سایت شما نزدیک باشد .
فرایند ساخت بک پیوند همیشگی باشد
در صورتیکه قصد مبادرت به پیوند سازی دارید , عملکرد فرمایید بصورت همیشگی و در یک بازه ظریف مبادرت به انجام آن نمایید . برای اینکار ابتدا مراجع و وب سایت هایی که می خواهید از آنان بک پیوند بگیرید را گردآوری نمایید آن گاه با یک طرح ریزی ظریف , روزی 2 عدد بک پیوند بزنید ( بطور نمونه )

این مورد ها مهم‌ترین و اصلی ترین خصوصیت های ساخت بک لینک و پیوند تاثیر گذار است که برای داده ها بیشتر درخصوص آنها به ورقه یادگرفتن سئوی سایت رجوع‌نمایید .

 

بک لینک بخریم یا این که نه؟
خب سراغ مسئله اساسی مشاجره برویم که تهیه نمودن یا این که نخریدن بک لینک و پیوند است .

خرید بک لینک و پیوند بطور کلی از دید گوگل بزرگ ترین جور تخلف به حساب آورده می شود و عبد و بنده نیز در عمده وبسایت ها این روش را توصیه نمی کنم البته موضوعی که موجود است در برخی رقابت ها در شرایطی که بک لینکی برای تارنما ساخت نشود ارتقا یافتن خیلی نماید و زمانبر خواهد بود .



:: برچسب‌ها: بک لینک چیست , خرید بک لینک , بک لینک ,
:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مولود

 از کجا بک لینک بخریم؟

سوالی که کاربران زیادی در مورد آن سوال می کنند این است که خرید بک لینک خود را از کدام وبسایت انجام دهیم. لینک سازی کار فوق العاده حرفه ای به شمار می رود و برای انجام دادن آن نیاز به تبحر زیادی است و همچنین اشتباه در لینک سازی می تواند باعث افت رتبه و حتی حذف وبسایت شما از موتور جستجوی گوگل شود. بنابراین توصیه ما این است که از شرکت های معتبر که نمونه کارهای خوبی دارند کمک بگیرید و از خدمات سئو سایت آن ها استفاده نمایید.

یکی از وبسایت هایی که در زمینه سئو و بهینه سازی وبسایت فعالیت می کند و نمونه های سئو فوق العاده ای دارد، وبسایت "سئو ارزان" است. این وبسایت بیش از چهار سال است که در زمینه بهینه سازی وبسایت به وبمستران خدمات سئو ارائه می دهد و همچنین آموزش های رایگان سئو این وبسایت طرفداران بسیاری دارد. از ویژگی های آموزش های سئو این وبسایت، جامع بودن و نوشتار قوی است که علاوه بر اینه حوصله خواننده را سر نمی برد، او را به خواندن ادامه نوشته نیز ترغیب می کند.

 

بنابراین اگر می خواهید خرید بک لینک داشته باشید و برای وبسایت خود لینک سازی حرفه ای انجام دهید، خدمات لینک بیلدینگ این شرکت را به شما پیشنهاد می کنم. همچنین می توانید خدمات کامل سئو داخلی و افزایش سرعت سایت، سئو محتوا و ... را از این مجموعه دریافت نمایید.

در ادامه می خواهیم بررسی کنی که آیا خرید بک لینک هنوز هم امکان پذیر است یا خیر؟ و یا به صورت بهتر آیا هنوز بک لینک ها در سئو سایت تاثیرگذار هستند یا خیر؟!

آیا خرید بک لینک در سئو سایت تاثیرگذار است؟

یکی از سوال های اساسی در زمینه سئو خارجی محسوب می شود. بسیاری از افراد نا آگاه می گویند خرید بک لینک دیگر فایده ای ندارد و تاثیری در سئو سایت ندارد. این عبارت کاملا اشتباه است. روش لینک سازی نسبت به گذشته تغییرات زیادی داشته است و کسانی که مانند گذشته لینک سازی می کنند و روش های خود را بروزرسانی نکرده اند، مطمئنا نتیجه ای نمی گیرند و بنابراین پس از اینکه نتیجه ای نگرفتند می گویند لینک سازی در سئو سایت تاثیری ندارد. شما کافی است یکبار از خدمات لینک بیلدینگ سئو ارزان استفاده نمایید تا تاثیر آن را در سئو مشاهده نمایید.

موردی که می بایست توجه کنید این است که خرید بک لینک قوانین گوگل را نقض می کند بنابراین باید طوری رفتار کرد تا گوگل متوجه این لینک سازی نشود. گوگل دوست دارد لینک ها کاملا طبیعی ساخته شوند و خود وبمستر در ایجاد کردن آن ها نقشی نداشته باشد. در حال حاضر گوگل بسیاری از روش ها را تشخیص می دهد و وبسایت خاطی را جریمه می کند اما برخی از وبسایت ها هنوز از روش هایی استفاده می کنند که بسیار واضح است اما توسط گوگل پنالتی نشده اند. باید مراقب اینگونه روش ها باشید. اگر نیاز به راهنمایی داشتید با وبسایت سئو ارزان در تماس باشید.

آیا خرید بک لینک باعث پنالتی گوگل می شود؟

اگر بک لینک خرید می کنید، باید مراقب وبسایت ارائه دهنده خدمات لینک سازی باشید. هنگام خرید بک لینک از وبسایت فروشنده درخواست جزئیات کنید و بخواهید شما را تا حدودی در جریان فعالیتی که قرار است انجام شود قرار دهند. لینک سازی حرفه ای امری زمان بر است و نیاز به تخصص ویژه ای دارد. بک لینک های سایت وایدی که در وبسایت ها فروخته می شود انچنان ارزشمند نیستند و با توجه به اپدیت های انجام شده و پیش روی گوگل، استفاده زیاد از این روش باعث پنالتی گوگل خواهد شد.



:: برچسب‌ها: خرید بک لینک , راهنمای خرید بک لینک , آموزش خرید بک لینک , نحوه خرید بک لینک , سئو سایت , سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 1243
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مولود

در این مقاله قرار است در رابطه با اینکه خرید بک لینک چیست و خرید آن چه مزایایی دارد صحبت کنیم. بنابراین با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا بیشتر در رابطه با بک لینک ها، خصوصیات آنها و روش های ساخت بک لینک بدانید و ازین پس در صورت نیاز به خرید بک لینک با اگاهی بیشتری اقدام کنید.

 

فرق ایجاد بک لینک داخلی و خارجی چیست؟

هنگام لینک سازی دو مبحث مهم مطرح می شود. اولی، لینک سازی داخلی که به معنای ایجاد بک لینک در داخل خود وبسایت است و دومی، ایجاد بک لینک در وبسایت های دیگر. در صورتی که برای به دست آوردن بک لینک در این بخش، بابت آن هزینه ای پرداخت کنید به این روش خرید بک لینک گوییم. بک لینک های مختلفی در وبسایت های مختلف ارائه میشود. نظیر خرید بک لینک قوی، بک لینک با کیفیت بالا، بک لینک انبوه، بک لینک هرمی و غیره. در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با لینک سازی داخلی و خارجی خواهیم داد.

لینک سازی داخلی و خارجی تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. در لینک سازی داخلی و ایجاد بک لینک داخلی، شما در یک صفحه از وبسایت خود به صفحه دیگری از وبسایت خود لینک ایجاد می کنید. اما در لینک سازی خارجی، در وبسایت دیگری به وبسایت شما بک لینک داده می شود.

فرق بک لینک فالو و نوفالو چیست؟

در بالا یک دسته بندی از بک لینک ها را توضیح دادیم. در اینجا در رابطه با فالو و نوفالو بودن بک لینک ها توضیح خواهیم داد که در هنگام خرید بک لینک اطلاعاتی در این زمینه نیز داشته باشید.

به صورت کلی هنگامی که تگ a میگذارید یک لینک ایجاد می شود و به صورت پیش فرض هنگام لینک سازی بک لینک ایجاد شده به صورت فالو dofollow است. حال اگر هنگام ایجاد بک لینک rel = nofollow گذاشته شود، بک لینک ایجاد شده نوفالو می باشد. معنای بک لینک نوفالو این است که به ربات های گوگل گفته می شود که این لینک را دنبال نکنید. گفته می شود این کار اجازه نمی دهد اعتبار وبسایت، به وبسایت لینک داده شده منتقل شود اما بحث های زیادی در این رابطه وجود دارد و بعضی می گویند خرید بک لینک نوفالو تاثیرگذار است اما برخی می گویند خرید بک لینک های نوفالو تاثیر در سئو سایت ندارند. با توجه به تحقیقات انجام شده توسط شرکت ایرانی سئو ارزان اینگونه بک لینک ها در سئو سایت تاثیرگذارند.

آیا خرید بک لینک فالو توصیه می شود؟تاثیر خرید بک لینک حرفه ای چیست؟

به صورت کلی همیشه باید سعی کنید طبیعی رفتار کنید تا گوگل متوجه لینک سازی شما نشود. لینک سازی که توسط خود وبمستر یا سئوکار انجام میشود جزو نقض قوانین گوگل است زیرا گوگل دوست دارد بقیه به شما لینک بدهند نه اینکه شما خودتان برای وبسایت خود لینک سازی کنید. بنابراین هرچه طبیعی تر باشید، گوگل متوجه پروسه لینک سازی شما نمی شود. یکی از کارهایی که در لینک سازی و خرید بک لینک باید انجام دهید تا توسط گوگل جریمه نشوید، ترکیب بک لینک های فالو و نوفالو است. خرید بک لینک نوفالو در کنار خرید بک لینک فالو کمک می کند تا طبیعی تر به نظر برسید.

خرید بک لینک رایگان چیست؟

عبارتی با عنوان خرید بک لینک رایگان در بحث سئو سایت وجود ندارد. شما یا باید بک لینک خرید کنید یا اینکه از لیست بک لینک های رایگان استفاده نمایید. لیست بک لینک های رایگان را می توانید در وبسایت های مختلف ایرانی نظیر سئو ارزان بیابید همچنین خدمات لینک سازی متفاوتی را می توانید در وبسایت های مختلف ایرانی بیابید. سئو ارزان حرفه ای ترین خدمات بک لینک را به مشتریان خود ارائه می کند. برای مشاهده این خدمات سئو ارزان را گوگل کنید و پکیج های مختلف لینک سازی را مشاهده نمایید. خدمات لینک سازی انبوه و خرید بک لینک ارزان و بک لینک های حرفه ای و باکیفیت توسط این مجموعه ارائه می شود



:: برچسب‌ها: خرید بک لینک , بک لینک , بک لینک حرفه ای , تاثیر خرید بک لینک ,
:: بازدید از این مطلب : 550
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مولود

قبل از خرید بک لینک و پیوند می بایست نکاتی را بدانید تا منابع مالی تان از بین نرود و نیز نتیجه مناسبی از سئوی سایت ها به دست آید. در‌پی نکات حرفه ای درباره‌ی خرید بک لینک و پیوند مطرح می‌کنیم که در هیچ سایت اینترنتی ای نخواهید خواند . 

 

نکات مهم در خرید بک لینک و پیوند

 خرید بک لینک

از کجا لینک و پیوند عالی بخریم؟ 

لیست وب سایت هایی که می توانید لینک و پیوند رپورتاژ از آن‌ها تهیه و تنظیم فرمایید به‌دنبال خوا‌هیم آورد , این مطلب در هم اکنون نو کردن است . غیر از رپورتاژ , داشتن لینک و پیوند یا این که بنر تبلیغاتی در تارنما های شبیه خودتان نیز قادر است کارساز باشد . 

 

 

بک لینک و پیوند بخریم یا این که لینک و پیوند سازی کنیم؟

پیوند سازی با خرید پیوند ارتباط دارد البته یکی نمیباشد . بعضا معتقدند پیوند سازی صرفا با خرید بک لینک و پیوند میسر است البته در‌این مطلب به شما خوا‌هیم یادگرفت که میتوان فارغ از خرید لینک و پیوند به لینک و پیوند سازی خیر و خوبی رسید . ولی قصد نداریم تاثیر عالی خرید بک لینک و پیوند مطلوب را تحت سئوال ببریم . متخصصان سئوی سایت معتقدند شایسته ترین شیوه برای لینک و پیوند سازی , مخلوط لینک و پیوند سازی بدون‌پول و خرید بک لینک و پیوند است . 

 

چه‌گونه بک لینک و پیوند مجانی بسازیم؟ 

برای پیوند سازی بدون‌پول یا این که بایستی فراوان زمان صرف فرمائید یا این که از ابزار هایی مثل ربات ها استعمال نمائید . از دارای شهرت ترین این ربات ها میتوان از GSA اسم پیروزی . خزنده ای که صفحه های گوناگون را در وب خزش می‌کند و جای‌جای که بتواند برای شما پیوند سازی می کند . سرعتش حیرت آور است . ولی کانفیگ کردن چنین ربات هایی تجربه زیاد بالا می‌خواهد و فعالیت بی آلایش ای نیست . در صورت تنظیم اشتباهی , صرفا زمان شمارا نابود میکند یا این که دائما با اشتباه مواجه می شوید . در‌صورتی‌که از ربات به کارگیری نکنید بایستی نظیر یک خزشگر باطن تارنما های متعدد بگردید , و به عنوان مثال در کامنت وبلاگ ها یا این که در سوال های انجمن ها لینک و پیوند سازی نمایید که کاری مضاعف زمان بر است . 

 

 

چه گونه بک لینکی نخریم؟ 

این که خرید بک لینک و پیوند قادر است کارساز باشد صحت دارد ولی بعضا از این مسئله سو به کارگیری می‌کنند و به هر شکلی مبادرت به فروش پیوند می نمایند . به حافظه داشته باشید داشتن بک لینک از هر سایتی سبب ارتقا اوتوریتی تارنما شما میشود ولی فقط با داشتن اوتوریتی به فیض مناسب نخواهید رسید . از تارنما هایی که در منتخب از صفحاتشان به شما پیوند می فروشند خودداری کنید مگر این که محتوای مربوط به وبسایت شما داشته باشند . تارنما هایی نظیر {بنابر صلاح دید مدیر پیوند تارنما حذف شد} از این جور فروشندگان است که لینکی در گزیده از صفحه ها سایت هایی به شما می دهد که به مزرعه پیوند مشهور می‌باشند . در‌این‌صورت‌ شما هزاران پیوند از یک وب سایت به جهت وب سایت خودتان دارید که بی بها است . به شما می گویند که DA تارنما شما با خرید این لینک و پیوند ها ارتقا میابد . صحیح می گویند ولی چیزی که سبب ساز سکو بندی گوگل میشود DA نمی‌باشد . اوتوریتی دامنه یا این که DA فقط تعلق به تعداد بک لینک شما دارااست . ولی کیفیت بک لینک و پیوند هم اهمیت داراست . 

 

چه مدل بک لینکی بخریم؟ 

برای داشتن شایسته ترین سود از خرید لینک بایستی در پی رپورتاژ اطلاع رسانی باشید . یعنی یک مطلب تبلیغاتی یا این که غیر تبلیغاتی فراهم می‌کنید که در آن نوشته ی علمی عبارات اساسی در سوی وب سایت شما پیوند داده اند . آن‌گاه آن مقاله ها را به وب سایت های دیگر میدهید تا در سایتشان قرار دهند . دراین‌صورت شما یک لینک و پیوند از یک ورقه از یک وب سایت بزرگ خواهید داشت . جور دیگر لینک و پیوند که ارزشمند است از مباحث انجمن ها می‌آید , ولی لینک و پیوند سازی در انجمن ها عمل دشواری است . به صورت کلی , توصیه می‌کنیم همگی اشکال بک لینک را برای سایتتان آماده فرمایید تا پیوند سازی ارگانیک به لحاظ رسد . 

 

چه هنگامی برای سایتمان لینک و پیوند سازی کنیم؟ 

ممکن است فکر کنید که پس از سئوی آن پیج , وقت پیوند سازی است . البته خوب تر است بدانید هر هنگامی برای پیوند سازی مطلوب است . چه بسا پیشین از ساخت وب سایت . برهان آن در یک نکته پنهان است . به یاد داشته باشید که دوره لینک و پیوند سازی شما اهمیت ندارد , هنگامی با اهمیت است که خزشگر گوگل وارد آن پیوند شود . یعنی شاید روز جاری لینکی در یک برگه ایندکس شده بسازید , ولی خزشگر گوگل سه ماه دیگر آن لینک و پیوند را تماشا نماید . خودم به شخصه به محض توصیف یک پروژه و قبلی از طراحی وب سایت آن آغاز به پیوند سازی می کنم . 

 

ارتباط بک لینک و پیوند و خطر پنالتی تارنما چیست؟ 

بک لینک و پیوند 

فروشندگان بک لینک و پیوند شما را از خرید بک لینک و پیوند اشتباهی میترسانند . می گویند در‌حالتی که لینک و پیوند نادرست بخرید , دچار پنالتی گوگل می‌شوید و مدام شما را از پنالتی سایتتان میترسانند . بدانید که‌این تنها یک show تبلیغاتی است . در شرایطی که قرار بود پیوند سازی اشتباهی تارنما شما را درگیر پنالتی گوگل نماید , رقبای وبسایت های وسیع با پیوند سازی اشتباهی آنهارا پ میکردند . از هرکجا که می خواهید پیوند بخرید , ولی در شرایطی‌که خطا فرمایید تنها منابع مالی خود را از بین برده اید. چنانچه از تارنما های بد پیوند تنظیم فرمائید گوگل به شما هشدار می دهد و شما می‌توانید درخواست شکستن آن لینک و پیوند را به گوگل بدهید و هیچ خطری شما‌را تهدید نخواهد کرد . صرفا مراقب جیبتان باشید و با متانت وبسایت های فروش بک لینک را آنالیز فرمایید . 

 

گزیده این مطلب 

شما نیز نیاز به لینک و پیوند سازی فالو دارید نیز نوفالو . نیز نیاز به پیوند سازی در وبسایت های وسیع و هیولا دارید که می بایست براش هزینه بپردازید و نیز نیاز به حجم بالای لینک و پیوند از تعداد بالای دامنه های ضعیف . اینطوری می‌توانید لینک و پیوند سازی را ارگانیک جلوه دهید . شما نیز نیاز به لینک و پیوند سازی در شبکه‌های‌اجتماعی دارید . با ابزاری شبیه GSA میتوان پیوند سازی مجانی و انبوه کرد . ولی این ابزار گهگاه در سایتهایی برای شما پیوند میسازد که قیمت آنان در توان apple است . ریپورتاژ گران است ولی در دراز زمان به شما سود ارزشمندی خواهد اعطا کرد . بک لینک و پیوند اشتباهی به شما آسیبی نمیزند . صرفا منابع مالی شما را نابود می کند . با بک لینک و پیوند نمی‌توان یک وبسایت را دچار پنالتی کرد و برای هیچ سایتی نمیتوانید با پیوند سازی مخرب , خطری تولید فرمائید . در صورتی‌که می‌توانید همین تارنما ما را تخریب کنید!!! ما پیوند نمی فروشیم و این مطلب فقط با انگیزه روشنگری و فراگیری ساخته شده‌است .



:: برچسب‌ها: خرید بک لینک , بک لینک ,
:: بازدید از این مطلب : 589
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 ارديبهشت 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد