بک لینک بخریم یا این که سرویس ها سئو وب سایت
نوشته شده توسط : مولود

خرید بک لینک طبیعی

بک لینک و پیوند چه میزان بر سئوی وب سایت تاثیر می گذارد؟

اعتنا ویژه ای به دارای اعتبار بودن شخص پیوند دهنده داشته باشید! هر چقدر شخص دارای اعتبار تری مغازه را معرفی نماید , برخورد آن مغازه از این بک پیوند مناسب تر خواهد بود .
مورد دیگری که در کیفیت بک لینک و پیوند تاثیر گذار است , مسئله کاری شخص معرفی کننده ( پیوند دهنده ) است . هر چقدر مسئله فعالیت این شخص با مغازه به نیز نزدیک خیس باشد , برخورد بک پیوند بیشتر خواهد بود .
در صورتی‌که شخص معرفی کننده و دکان نیز لهجه و نیز محل ( لوکیشن در حدود نیز ) باشند , بک لینک و پیوند مفید خیس است .
در شرایطی‌که مغازه معرفی شده کیفیت خیر و خوبی در ارائه سرویس ها به مشتریان نداشته باشد , این پیوند سازی به ضرر و زیان آن شخص دارای اعتبار خواهد بود .
دو گونه بک لینک و پیوند داریم 1 . follow 2 . nofollow هرکدام را با به کار گیری از به عبارتی نمونه معرفی میکنیم :

بک لینک فالو follow
شخص دارای اعتبار مغازه را معرفی می نماید و از اعتبار خویش برای اعتماد سازی به مغازه به کار گیری می نماید .

بک لینک نوفالو nofollow
شخص دارای اعتبار صرفا دکان را معرفی می نماید و میگوید همچین فروشگاهی موجود است البته سرویس ها آن را عبد تضمین نمیکنم .

همانگونه که به طور کامل از ظواهر لینک و پیوند ها مشخص و معلوم است , پیوند های فالو تاثیر گذاری مضاعف بیشتری در سئو وب سایت شما خواهند داشت .

البته برای تولید توازن در بین بک پیوند ها , اضطراری است پیوند نوفالو نیز برای تارنما تولید شود .
شایسته ترین روش های تولید بک لینک و پیوند کدام است؟
روش های فراوان متنوع و راهکار های گوناگونی برای لینک و پیوند سازی یا این که ساخت بک پیوند موجود است که هر روش با اعتنا به میزان رقابت وبسایت و حالت آن برای لینک و پیوند سازی برگزیده می شود ; درین نصیب روش ها و بک پیوند هایی را توضیح خوا هیم بخشید که با به کارگیری از آنها نسبتاً در هر مدل اینترنت سایتی سوای برخورد با خلل فرآیند پیوند سازی سایتتان را انجام خواهید بخشید .

از وبسایت های دارای اعتبار بک لینک و پیوند بگیرید


در صورتیکه می‌خواهید بک پیوند هایی اثرگذار و کاربردی داشته باشید , بطور کلی لینک و پیوند تصاحب کردن از وبسایت های ضعیف ( آتوریتی ذیل ) را فراموش نمائید .

این قضیه در خرید بک لینک و پیوند نیز بصورت زیاد بدون شوخی مطرح است که به‌دنبال در باب آن حرف خوا هیم کرد .

پیوند سازی و ساخت بک پیوند امری فراوان کلیدی و اساسی برای وب سایت است که چنانچه صرفا این یک مورد به صدق و درست برای تارنما صورت پذیرد , می‌تواند به تنهایی سئو وب سایت باشد!

بک لینک چیست؟ backlink چیست؟

همینقدر که بک لینک و پیوند بعد از آن مثبت داراست , از جهت منفی نیز قادر است یک تارنما را نابود نماید و یکی‌از دست اندرکاران فراوان اساسی که قادر است از این حادثه جلو گیری نماید , لینگ دریافت کردن فقط از وب سایت های دارای اعتبار است .

تارنما های حریف یا این که همکار باکیفیت ترین بک پیوند ها را به شما می دهند
مشقت بار ترین گونه بک لینک و پیوند , دریافت کردن لینک و پیوند از وب سایت های همکار است . وب سایت هایی که با شما دراین مورد در حالا کار می‌باشند , مفید ترین بک لینک و پیوند را می توانند نثار وبسایت شما نمایند .

تلاش فرمائید در‌حالتی که قصد لینک و پیوند سازی دارید از وبسایت هایی بک پیوند بگیرید که در حوزه کاری تارنما شما باشند یا این که دست‌کم حوزه کاری آنان به وب سایت شما نزدیک باشد .
فرایند ساخت بک پیوند همیشگی باشد
در صورتیکه قصد مبادرت به پیوند سازی دارید , عملکرد فرمایید بصورت همیشگی و در یک بازه ظریف مبادرت به انجام آن نمایید . برای اینکار ابتدا مراجع و وب سایت هایی که می خواهید از آنان بک پیوند بگیرید را گردآوری نمایید آن گاه با یک طرح ریزی ظریف , روزی 2 عدد بک پیوند بزنید ( بطور نمونه )

این مورد ها مهم‌ترین و اصلی ترین خصوصیت های ساخت بک لینک و پیوند تاثیر گذار است که برای داده ها بیشتر درخصوص آنها به ورقه یادگرفتن سئوی سایت رجوع‌نمایید .

 

بک لینک بخریم یا این که نه؟
خب سراغ مسئله اساسی مشاجره برویم که تهیه نمودن یا این که نخریدن بک لینک و پیوند است .

خرید بک لینک و پیوند بطور کلی از دید گوگل بزرگ ترین جور تخلف به حساب آورده می شود و عبد و بنده نیز در عمده وبسایت ها این روش را توصیه نمی کنم البته موضوعی که موجود است در برخی رقابت ها در شرایطی که بک لینکی برای تارنما ساخت نشود ارتقا یافتن خیلی نماید و زمانبر خواهد بود .





:: برچسب‌ها: بک لینک چیست , خرید بک لینک , بک لینک ,
:: بازدید از این مطلب : 491
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: