راهنما و آموزش خرید بک لینک
نوشته شده توسط : مولود

 از کجا بک لینک بخریم؟

سوالی که کاربران زیادی در مورد آن سوال می کنند این است که خرید بک لینک خود را از کدام وبسایت انجام دهیم. لینک سازی کار فوق العاده حرفه ای به شمار می رود و برای انجام دادن آن نیاز به تبحر زیادی است و همچنین اشتباه در لینک سازی می تواند باعث افت رتبه و حتی حذف وبسایت شما از موتور جستجوی گوگل شود. بنابراین توصیه ما این است که از شرکت های معتبر که نمونه کارهای خوبی دارند کمک بگیرید و از خدمات سئو سایت آن ها استفاده نمایید.

یکی از وبسایت هایی که در زمینه سئو و بهینه سازی وبسایت فعالیت می کند و نمونه های سئو فوق العاده ای دارد، وبسایت "سئو ارزان" است. این وبسایت بیش از چهار سال است که در زمینه بهینه سازی وبسایت به وبمستران خدمات سئو ارائه می دهد و همچنین آموزش های رایگان سئو این وبسایت طرفداران بسیاری دارد. از ویژگی های آموزش های سئو این وبسایت، جامع بودن و نوشتار قوی است که علاوه بر اینه حوصله خواننده را سر نمی برد، او را به خواندن ادامه نوشته نیز ترغیب می کند.

 

بنابراین اگر می خواهید خرید بک لینک داشته باشید و برای وبسایت خود لینک سازی حرفه ای انجام دهید، خدمات لینک بیلدینگ این شرکت را به شما پیشنهاد می کنم. همچنین می توانید خدمات کامل سئو داخلی و افزایش سرعت سایت، سئو محتوا و ... را از این مجموعه دریافت نمایید.

در ادامه می خواهیم بررسی کنی که آیا خرید بک لینک هنوز هم امکان پذیر است یا خیر؟ و یا به صورت بهتر آیا هنوز بک لینک ها در سئو سایت تاثیرگذار هستند یا خیر؟!

آیا خرید بک لینک در سئو سایت تاثیرگذار است؟

یکی از سوال های اساسی در زمینه سئو خارجی محسوب می شود. بسیاری از افراد نا آگاه می گویند خرید بک لینک دیگر فایده ای ندارد و تاثیری در سئو سایت ندارد. این عبارت کاملا اشتباه است. روش لینک سازی نسبت به گذشته تغییرات زیادی داشته است و کسانی که مانند گذشته لینک سازی می کنند و روش های خود را بروزرسانی نکرده اند، مطمئنا نتیجه ای نمی گیرند و بنابراین پس از اینکه نتیجه ای نگرفتند می گویند لینک سازی در سئو سایت تاثیری ندارد. شما کافی است یکبار از خدمات لینک بیلدینگ سئو ارزان استفاده نمایید تا تاثیر آن را در سئو مشاهده نمایید.

موردی که می بایست توجه کنید این است که خرید بک لینک قوانین گوگل را نقض می کند بنابراین باید طوری رفتار کرد تا گوگل متوجه این لینک سازی نشود. گوگل دوست دارد لینک ها کاملا طبیعی ساخته شوند و خود وبمستر در ایجاد کردن آن ها نقشی نداشته باشد. در حال حاضر گوگل بسیاری از روش ها را تشخیص می دهد و وبسایت خاطی را جریمه می کند اما برخی از وبسایت ها هنوز از روش هایی استفاده می کنند که بسیار واضح است اما توسط گوگل پنالتی نشده اند. باید مراقب اینگونه روش ها باشید. اگر نیاز به راهنمایی داشتید با وبسایت سئو ارزان در تماس باشید.

آیا خرید بک لینک باعث پنالتی گوگل می شود؟

اگر بک لینک خرید می کنید، باید مراقب وبسایت ارائه دهنده خدمات لینک سازی باشید. هنگام خرید بک لینک از وبسایت فروشنده درخواست جزئیات کنید و بخواهید شما را تا حدودی در جریان فعالیتی که قرار است انجام شود قرار دهند. لینک سازی حرفه ای امری زمان بر است و نیاز به تخصص ویژه ای دارد. بک لینک های سایت وایدی که در وبسایت ها فروخته می شود انچنان ارزشمند نیستند و با توجه به اپدیت های انجام شده و پیش روی گوگل، استفاده زیاد از این روش باعث پنالتی گوگل خواهد شد.





:: برچسب‌ها: خرید بک لینک , راهنمای خرید بک لینک , آموزش خرید بک لینک , نحوه خرید بک لینک , سئو سایت , سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 1251
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: