تاثیر خرید بک لینک حرفه ای
نوشته شده توسط : مولود

در این مقاله قرار است در رابطه با اینکه خرید بک لینک چیست و خرید آن چه مزایایی دارد صحبت کنیم. بنابراین با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا بیشتر در رابطه با بک لینک ها، خصوصیات آنها و روش های ساخت بک لینک بدانید و ازین پس در صورت نیاز به خرید بک لینک با اگاهی بیشتری اقدام کنید.

 

فرق ایجاد بک لینک داخلی و خارجی چیست؟

هنگام لینک سازی دو مبحث مهم مطرح می شود. اولی، لینک سازی داخلی که به معنای ایجاد بک لینک در داخل خود وبسایت است و دومی، ایجاد بک لینک در وبسایت های دیگر. در صورتی که برای به دست آوردن بک لینک در این بخش، بابت آن هزینه ای پرداخت کنید به این روش خرید بک لینک گوییم. بک لینک های مختلفی در وبسایت های مختلف ارائه میشود. نظیر خرید بک لینک قوی، بک لینک با کیفیت بالا، بک لینک انبوه، بک لینک هرمی و غیره. در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با لینک سازی داخلی و خارجی خواهیم داد.

لینک سازی داخلی و خارجی تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. در لینک سازی داخلی و ایجاد بک لینک داخلی، شما در یک صفحه از وبسایت خود به صفحه دیگری از وبسایت خود لینک ایجاد می کنید. اما در لینک سازی خارجی، در وبسایت دیگری به وبسایت شما بک لینک داده می شود.

فرق بک لینک فالو و نوفالو چیست؟

در بالا یک دسته بندی از بک لینک ها را توضیح دادیم. در اینجا در رابطه با فالو و نوفالو بودن بک لینک ها توضیح خواهیم داد که در هنگام خرید بک لینک اطلاعاتی در این زمینه نیز داشته باشید.

به صورت کلی هنگامی که تگ a میگذارید یک لینک ایجاد می شود و به صورت پیش فرض هنگام لینک سازی بک لینک ایجاد شده به صورت فالو dofollow است. حال اگر هنگام ایجاد بک لینک rel = nofollow گذاشته شود، بک لینک ایجاد شده نوفالو می باشد. معنای بک لینک نوفالو این است که به ربات های گوگل گفته می شود که این لینک را دنبال نکنید. گفته می شود این کار اجازه نمی دهد اعتبار وبسایت، به وبسایت لینک داده شده منتقل شود اما بحث های زیادی در این رابطه وجود دارد و بعضی می گویند خرید بک لینک نوفالو تاثیرگذار است اما برخی می گویند خرید بک لینک های نوفالو تاثیر در سئو سایت ندارند. با توجه به تحقیقات انجام شده توسط شرکت ایرانی سئو ارزان اینگونه بک لینک ها در سئو سایت تاثیرگذارند.

آیا خرید بک لینک فالو توصیه می شود؟تاثیر خرید بک لینک حرفه ای چیست؟

به صورت کلی همیشه باید سعی کنید طبیعی رفتار کنید تا گوگل متوجه لینک سازی شما نشود. لینک سازی که توسط خود وبمستر یا سئوکار انجام میشود جزو نقض قوانین گوگل است زیرا گوگل دوست دارد بقیه به شما لینک بدهند نه اینکه شما خودتان برای وبسایت خود لینک سازی کنید. بنابراین هرچه طبیعی تر باشید، گوگل متوجه پروسه لینک سازی شما نمی شود. یکی از کارهایی که در لینک سازی و خرید بک لینک باید انجام دهید تا توسط گوگل جریمه نشوید، ترکیب بک لینک های فالو و نوفالو است. خرید بک لینک نوفالو در کنار خرید بک لینک فالو کمک می کند تا طبیعی تر به نظر برسید.

خرید بک لینک رایگان چیست؟

عبارتی با عنوان خرید بک لینک رایگان در بحث سئو سایت وجود ندارد. شما یا باید بک لینک خرید کنید یا اینکه از لیست بک لینک های رایگان استفاده نمایید. لیست بک لینک های رایگان را می توانید در وبسایت های مختلف ایرانی نظیر سئو ارزان بیابید همچنین خدمات لینک سازی متفاوتی را می توانید در وبسایت های مختلف ایرانی بیابید. سئو ارزان حرفه ای ترین خدمات بک لینک را به مشتریان خود ارائه می کند. برای مشاهده این خدمات سئو ارزان را گوگل کنید و پکیج های مختلف لینک سازی را مشاهده نمایید. خدمات لینک سازی انبوه و خرید بک لینک ارزان و بک لینک های حرفه ای و باکیفیت توسط این مجموعه ارائه می شود





:: برچسب‌ها: خرید بک لینک , بک لینک , بک لینک حرفه ای , تاثیر خرید بک لینک ,
:: بازدید از این مطلب : 556
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: