نکات حرفه ای هنگام خرید بک لینک و پیوند
نوشته شده توسط : مولود

قبل از خرید بک لینک و پیوند می بایست نکاتی را بدانید تا منابع مالی تان از بین نرود و نیز نتیجه مناسبی از سئوی سایت ها به دست آید. در‌پی نکات حرفه ای درباره‌ی خرید بک لینک و پیوند مطرح می‌کنیم که در هیچ سایت اینترنتی ای نخواهید خواند . 

 

نکات مهم در خرید بک لینک و پیوند

 خرید بک لینک

از کجا لینک و پیوند عالی بخریم؟ 

لیست وب سایت هایی که می توانید لینک و پیوند رپورتاژ از آن‌ها تهیه و تنظیم فرمایید به‌دنبال خوا‌هیم آورد , این مطلب در هم اکنون نو کردن است . غیر از رپورتاژ , داشتن لینک و پیوند یا این که بنر تبلیغاتی در تارنما های شبیه خودتان نیز قادر است کارساز باشد . 

 

 

بک لینک و پیوند بخریم یا این که لینک و پیوند سازی کنیم؟

پیوند سازی با خرید پیوند ارتباط دارد البته یکی نمیباشد . بعضا معتقدند پیوند سازی صرفا با خرید بک لینک و پیوند میسر است البته در‌این مطلب به شما خوا‌هیم یادگرفت که میتوان فارغ از خرید لینک و پیوند به لینک و پیوند سازی خیر و خوبی رسید . ولی قصد نداریم تاثیر عالی خرید بک لینک و پیوند مطلوب را تحت سئوال ببریم . متخصصان سئوی سایت معتقدند شایسته ترین شیوه برای لینک و پیوند سازی , مخلوط لینک و پیوند سازی بدون‌پول و خرید بک لینک و پیوند است . 

 

چه‌گونه بک لینک و پیوند مجانی بسازیم؟ 

برای پیوند سازی بدون‌پول یا این که بایستی فراوان زمان صرف فرمائید یا این که از ابزار هایی مثل ربات ها استعمال نمائید . از دارای شهرت ترین این ربات ها میتوان از GSA اسم پیروزی . خزنده ای که صفحه های گوناگون را در وب خزش می‌کند و جای‌جای که بتواند برای شما پیوند سازی می کند . سرعتش حیرت آور است . ولی کانفیگ کردن چنین ربات هایی تجربه زیاد بالا می‌خواهد و فعالیت بی آلایش ای نیست . در صورت تنظیم اشتباهی , صرفا زمان شمارا نابود میکند یا این که دائما با اشتباه مواجه می شوید . در‌صورتی‌که از ربات به کارگیری نکنید بایستی نظیر یک خزشگر باطن تارنما های متعدد بگردید , و به عنوان مثال در کامنت وبلاگ ها یا این که در سوال های انجمن ها لینک و پیوند سازی نمایید که کاری مضاعف زمان بر است . 

 

 

چه گونه بک لینکی نخریم؟ 

این که خرید بک لینک و پیوند قادر است کارساز باشد صحت دارد ولی بعضا از این مسئله سو به کارگیری می‌کنند و به هر شکلی مبادرت به فروش پیوند می نمایند . به حافظه داشته باشید داشتن بک لینک از هر سایتی سبب ارتقا اوتوریتی تارنما شما میشود ولی فقط با داشتن اوتوریتی به فیض مناسب نخواهید رسید . از تارنما هایی که در منتخب از صفحاتشان به شما پیوند می فروشند خودداری کنید مگر این که محتوای مربوط به وبسایت شما داشته باشند . تارنما هایی نظیر {بنابر صلاح دید مدیر پیوند تارنما حذف شد} از این جور فروشندگان است که لینکی در گزیده از صفحه ها سایت هایی به شما می دهد که به مزرعه پیوند مشهور می‌باشند . در‌این‌صورت‌ شما هزاران پیوند از یک وب سایت به جهت وب سایت خودتان دارید که بی بها است . به شما می گویند که DA تارنما شما با خرید این لینک و پیوند ها ارتقا میابد . صحیح می گویند ولی چیزی که سبب ساز سکو بندی گوگل میشود DA نمی‌باشد . اوتوریتی دامنه یا این که DA فقط تعلق به تعداد بک لینک شما دارااست . ولی کیفیت بک لینک و پیوند هم اهمیت داراست . 

 

چه مدل بک لینکی بخریم؟ 

برای داشتن شایسته ترین سود از خرید لینک بایستی در پی رپورتاژ اطلاع رسانی باشید . یعنی یک مطلب تبلیغاتی یا این که غیر تبلیغاتی فراهم می‌کنید که در آن نوشته ی علمی عبارات اساسی در سوی وب سایت شما پیوند داده اند . آن‌گاه آن مقاله ها را به وب سایت های دیگر میدهید تا در سایتشان قرار دهند . دراین‌صورت شما یک لینک و پیوند از یک ورقه از یک وب سایت بزرگ خواهید داشت . جور دیگر لینک و پیوند که ارزشمند است از مباحث انجمن ها می‌آید , ولی لینک و پیوند سازی در انجمن ها عمل دشواری است . به صورت کلی , توصیه می‌کنیم همگی اشکال بک لینک را برای سایتتان آماده فرمایید تا پیوند سازی ارگانیک به لحاظ رسد . 

 

چه هنگامی برای سایتمان لینک و پیوند سازی کنیم؟ 

ممکن است فکر کنید که پس از سئوی آن پیج , وقت پیوند سازی است . البته خوب تر است بدانید هر هنگامی برای پیوند سازی مطلوب است . چه بسا پیشین از ساخت وب سایت . برهان آن در یک نکته پنهان است . به یاد داشته باشید که دوره لینک و پیوند سازی شما اهمیت ندارد , هنگامی با اهمیت است که خزشگر گوگل وارد آن پیوند شود . یعنی شاید روز جاری لینکی در یک برگه ایندکس شده بسازید , ولی خزشگر گوگل سه ماه دیگر آن لینک و پیوند را تماشا نماید . خودم به شخصه به محض توصیف یک پروژه و قبلی از طراحی وب سایت آن آغاز به پیوند سازی می کنم . 

 

ارتباط بک لینک و پیوند و خطر پنالتی تارنما چیست؟ 

بک لینک و پیوند 

فروشندگان بک لینک و پیوند شما را از خرید بک لینک و پیوند اشتباهی میترسانند . می گویند در‌حالتی که لینک و پیوند نادرست بخرید , دچار پنالتی گوگل می‌شوید و مدام شما را از پنالتی سایتتان میترسانند . بدانید که‌این تنها یک show تبلیغاتی است . در شرایطی که قرار بود پیوند سازی اشتباهی تارنما شما را درگیر پنالتی گوگل نماید , رقبای وبسایت های وسیع با پیوند سازی اشتباهی آنهارا پ میکردند . از هرکجا که می خواهید پیوند بخرید , ولی در شرایطی‌که خطا فرمایید تنها منابع مالی خود را از بین برده اید. چنانچه از تارنما های بد پیوند تنظیم فرمائید گوگل به شما هشدار می دهد و شما می‌توانید درخواست شکستن آن لینک و پیوند را به گوگل بدهید و هیچ خطری شما‌را تهدید نخواهد کرد . صرفا مراقب جیبتان باشید و با متانت وبسایت های فروش بک لینک را آنالیز فرمایید . 

 

گزیده این مطلب 

شما نیز نیاز به لینک و پیوند سازی فالو دارید نیز نوفالو . نیز نیاز به پیوند سازی در وبسایت های وسیع و هیولا دارید که می بایست براش هزینه بپردازید و نیز نیاز به حجم بالای لینک و پیوند از تعداد بالای دامنه های ضعیف . اینطوری می‌توانید لینک و پیوند سازی را ارگانیک جلوه دهید . شما نیز نیاز به لینک و پیوند سازی در شبکه‌های‌اجتماعی دارید . با ابزاری شبیه GSA میتوان پیوند سازی مجانی و انبوه کرد . ولی این ابزار گهگاه در سایتهایی برای شما پیوند میسازد که قیمت آنان در توان apple است . ریپورتاژ گران است ولی در دراز زمان به شما سود ارزشمندی خواهد اعطا کرد . بک لینک و پیوند اشتباهی به شما آسیبی نمیزند . صرفا منابع مالی شما را نابود می کند . با بک لینک و پیوند نمی‌توان یک وبسایت را دچار پنالتی کرد و برای هیچ سایتی نمیتوانید با پیوند سازی مخرب , خطری تولید فرمائید . در صورتی‌که می‌توانید همین تارنما ما را تخریب کنید!!! ما پیوند نمی فروشیم و این مطلب فقط با انگیزه روشنگری و فراگیری ساخته شده‌است .





:: برچسب‌ها: خرید بک لینک , بک لینک ,
:: بازدید از این مطلب : 588
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


<-CommentForm->